Satellit
Visa på kartan
  • Dag 9

Salkantay trek day 1 laguna humantay

11 mars 2023, Peru ⋅ ☁️ 13 °C

היום התחיל באיסוף בארבע בבוקר. אספו אותי ואת עומרי ראשונים. (בערב יומיים לפני הגיע מדריך לתת תדריך). היינו סהכ חמישה , זוג ישראלים בערך בגיל 24 גם אחרי צבא , אחלה. אנשים, אופק (סיים שירות לפני שנה בדובדבן) ואלי. לבחור גרמני מברמו בערך בגיל 50 להערכתי כאוגרף במקצועו. נסענו לכפר שנקרא ...קנינו דם מעט ציוד שחסר וגם אכלנו בוקר מי שרצה. משם נסענו עוד שעה והתחלנו ללכת לכיוון לגונת humantay, עלייה של שעה וחצי והגענו ללגונה, מקום מדהים, היו שם הרבה. תיירים נחנו הצטלמנו ואז עלינו לנקודת תצפית. שם שוב הצטלמו והכרנו אחד את השני עוד. בלגונה פגשנו את המקסיקניות שהיה ממש נחמד. ירדנו חזרה אכלנו צהריים , מתלווה אלינו לטרק טבח ובחור שאחראי על הסוסים שסוחבים את הציוד. נחנו קצת, התחלתי לראות סדרה נוספת בזמן שכולם ישנים ביום הראשון לא היו מקלחות אז עשיתי מקלחת שדה והאמת שזה היה מרענן...ואז אכלנו ערב. מיד אחרי חתכנו לישון ,מחר קמים גם בארבע וחצי, הנוף היה מאוד יפה של הרים בגובה 5000 מטר מושלגים מכוסים מעת לעת עם עננים.Läs mer