Satelita
  • Dzień 9

Salkantax trek day 2

11 marca 2023, Peru ⋅ ☁️ 13 °C

היום הרבה יותר קשה. זה אמור להיות היום הקשה ביותר בטרק. התחלנו עם הסכמה בארבע וחצי בבוקר בצורה של תה שהביאו לנו עד לחדר. סיגנון את הציוד תוך חצי שעה ואכלנו בוקר. משם התחלנו את החלק הראשון שהוא טיפוס לפסגת הר הסלקנטאי 4800 מטר. מזג האוויר היה מעולה לא ירד גשם והרוח הייתה חלשה. הטיפוס לקח ארבע שעות, והיה דיי תלול. אבל הנופים לאורך הדרך היו משוגעים. אלי פיתחה חום בלילה שלפני אז היא הגיעה לפסגה על סוס ואופטלגין. הפסגה הטמפרטורה הייתה 1 מעלה. קר. שמנו מעילים שמענו הסבר של המדריך, שתינו אכלנו קצת הצטלמנו תמונה קבוצתי. ואישית והמשכנו לדרך למטה לאתר הקמפינג השני. זה היה דיי קשוח, זה לקח 6, שעות ובאמת דמקלות הליכה מקלים מאוד. בדרך עברנו דרך נחלים, נכנסנו ליער , מסביבנו הרים ירוקים עם המון מפלים. באמת מראות מדהימים. אחרי שעתיים של ירידה עצרנו לאכול צהריים. בבקתה של הסוכנות. משם התחיל גשם, שמנו פונצו וייאלה המשכנו. סוף כל סוף הגענו למחנה. היו מקלחות חמות. נחנו אכלנו ערב והלכנו לישון. כמובן שבדרך התגבשנו עוד. Czytaj więcej