• Day 10

Salkantay trek day 3

March 12, 2023 in Peru ⋅ 🌩️ 6 °C

היום התעוררנו מוקדם , השכמה עם תה מעלי קוקה שעוזר להסתגל לגבהים. אכלנו בוקר ויצאנו לדרך. היום היה קל יותר, הלכנו 18 ק"מ , התחלנו בשש בבוקר והגענו בעשר וחצי למחנה. רוב ההליכה הייתה מישורית ביער גשם. להוציא החלק האחרון שהיה ירידה. אכלנו צהריים ב 11:30, והשתיים וחצי הלכנו למעיינות חמים. הם לא היו כאלה חמים אבל היה כיף , היה צחוקים, פגשנו את הקבוצה האחרת שמטיילת והכרנו קצת. אני עשיתי מקלחת קרה לפני שנכנסתי למעיינות וזה היה מרענן כמו הפעם הזאת שקפצתי לבריכה במפל הזויתן שהייתה קפואה. היינו ארבע בריכות חמים ורוב האנשים היו פרואנים. ישבנו שם בערך שעתיים שעברו ממש מהר ותוך כדי ירד גשם. שזה היה נחמד חח. בדרך הלוך וחזור דיברתי עם הננג בספרדית שסיפר לי קצת על החיים שלו, בן 22 נשוי עם ילד בן שנה וחצי. חזרנו למחנה ,חוקי תנועה לא ממש תקפים ונסענו בדרך לא דרך על דרכים צרות בהרים חח. חזרנו בשלום ואכלנו ערב בשש. עם שעת תה לפני חח שכוללת פופקורן עוגיות ותה. אני היחיד ששותה קפה כאן ותמיד מביאים לי אותו בבוקר ובערב ולא בצהריים שזו השעה היחידה שאני שותה אותו...Read more