• Day 26

יום רביעי בהווארז לגונה 69

March 28, 2023 in Peru ⋅ ☁️ 30 °C

היום עשיתי את לגונה 69. זה טרק של יום. 12 קמ סהכ. 3 שעות עלייה ושלוש ירידה. הלגונה בגובה של כמעט 5000 מטר. היו הרבה אנשים מחול בטיול. האמת שברוב הטיול כמעט ולא דיברתי עם אנשים..לא יודע למה רציתי להיות יותר לבד..המתנתי בהוסטל חפרה לי איזה פרואני. מלימה ושעלינו לאוטובוס היא עברה לחפור לבחור אנגלי. מזל..המסלול היה ממש יפה, עבר דרך עמק מוקף הרים גבוהים. השעה הראשונה הייתה דיי מישורית ואז עוד שעה של עלייה. השעה האחרונה הייתה ממש קשה. זה היה כבר לטפס בגבהים שאין הרבה חמצן. היו כמה רגעים שרציתי לחזור...מה שמגניב שבדרך ללגונה רואים שתי לגונות אחת גדולה ואחת קטנה. בהתחלה לא חשבתי ש 69 ממש יפה כי חשבתי שהיא קטנה (ביחס לפארון) אבל אז שהגעתי הבנתי למה כולם מדברים עליה.. היא ממש יפה, מוקפת הרים ויש מפל שנשפך לתוכה. בחזור ישבתי לשתות קפה בחנות מאולתרת של פרואני שהודה לי על הביקור. איזה אנשים נחמדים:) ואז נתחיל לרדת גשם אז כולם ישבו לידי. ואז דיברתי הרבה עם בחור הולנדי ממש נחמד שצילם הרבה עם רחפן וגם לקח סרטים..הוא שלח שלי. מסתבר שגם להונדים יש קבוצות כמו הולנדים בחול.Read more