Satellite
Show on map
  • Day 26

    יום חמישי בהווארז

    March 28, 2023 in Peru ⋅ ☁️ 27 °C

    היום הייתי דיי מותש מלגונת 69 ולמדתי שהברך עדיין לא חזרה לעצמה. כנראה שזה לא ייגמר עד שאחזור לארץ אז אני עם טרקים מרובי ימים כבר סיימתי. התלבטתי בבוקר מה לעשות לקפוץ לאקוודור או ללכת לאריקיפה. מסתבר שבאריקיפה יש לא מעט לעשות ובאקוודור המטבע הוא דולר (ויקר שם). הגירודים המשיכו להציק לי אז הלכתי לבית חולים והפעלתי את הביטוח. יש רק רופא אחד שמדבר אנגלית והוא יושב במיון אז נשלחתי למיון. סיפרתי לו שהברך מציקה לי שוב. עשינו צילום קרני אקס לברך ימין. נתן לי עירוי ותרופות נוגדות דלקת לברך. בצילום גילינו שיש לי גידול בעצם בברך ימין . מסתבר שיש לי את זה כל החיים וכנראה זו הסיבה שתמיד היו לי בעיות עם ברך ימין. באסה טוב לדעת. לקחתי עותק של הצילום שיהיה לי. בנוסף מסתבר שיש לי פאקינג טפיל ומשם הגירודים. אז הרופא רשם לי לקחת תרחיף שיהרוג אותו תוך שבוע. להחליף מצעים, ומשפחה נגד הגירודים. בהתחלה הוא אשכרה חשב שיש לי מחלץ מין הדביל הזה. בבית מרקחת לא הבינו את הכתב שלו חחח. חטפתי חזק את דרום אמריקה דלקת חניכיים, יבלת מים,דלקת בברך וטפיל. חח לא נורא הנופים מדהימים. אחרי הבית חולים. חזרתי למרכז העיר עם מונית שירות עלה 2 שקל. הלכתי סוף סוף לקפה Andys. פאקינג מדהים. מקום ממש יפה מושקע. רואים שזה מוכוון לתיירים דוברי אנגלית. אכלתי צהריים ולקינוח בראוניז וקפוצינו מקפה מקומי. היה ממש טעים,שניהם. הבראוניז היה יבש ולא מתוק בצורה מוגזמת, הלך מעולה עם הקפה. קניתי חצי קילו מהקפה. שאחזור לארץ אני לגמרי הולך לקנות מקיאטה.Read more