• Day 32

האנשים פה מחוברים מאוד לדת, כמו הנהג מונית בלימה גם כאן הנהג מאוד התעניין ביהדות בבני ישראל ובתנך. נתתי לו מתנה שטר של 20 של עם רחל המשוררת. היום הראשון היה ראשון והכל היה סגור. ניסיתי להתחיל לסגור את הסיורים לברניוס מינדו קוטופקסי וכו' מצאתי רק סוכנות אחת פתוחה וקצת שיגעו אותי לגבי התאריכים...בסוף סגרתי ביום השני את הכל. ביום השני הגיע בחור עם ראש כמו שלי מקוסטה ריקה, עיתונאי במקצועו, היה כיף לדבר איתו. בבוקר של היום השני עליתי להר הגעש בעיר ובפסגה מצאתי משפחה ישראלית נחמדה אמא ואחות שבאו לבקר את הבן שסיים טיול אחרי צבא. היה כיף לדבר עברית, הם גם היו אנשי שיח אז היה על מה לדבר. משם עליתי לפסגה היותר גבוהה 4200. באמצע שום מקום הייתה שם בקתה שמכרה אוכל וקניתי אמפנדס עם עוף היה סופר טעים והם אשכרה הכינו את זה על המקום אז היה טרי וחם. בחזור לקחתי כמה תמונות עם למות. שירדתי פגשתי זוג אוסטרלים מבוגרים והאישה מיד זיהתה שאני מישראל, שאלתי כיצד והיא אמרה שהיא יהודייה. מפה לשם הם רצו לדבר בעיקר על פוליטיקה, הם היו מאוד מודאגים מהמצב בארץ אבל גם מאוד גאים בהפגנות. זוג מעניין, הבחור הולנדי שגר כמה שנים בגרמניה (נירנברג מכל המקומות) ואח"כ הכיר את האישה נולדה בדרום אפריקה. היא אמרה לי דבר מעניין בתור יהודיה שגרה בחול- מאוד קל לתייג ולו את המעשה הקל ביותר נגד ישראלים בתור אנטישמיות אבל הרבה פעמים זו לא הסיבה אלא ניסיון רע עם ישראלים..אח''כ חזרתי לאכול והלכתי לנסות מסעדה טבעונית. היה טעים מאוד. אח''כ חזרתי להוסטל לנוח. הצעתי לאלוורו להצטרף אליי מחר ומחרותיים לקוטופקסי וקילטואה. פרו הייתה מלאה בכלבים ברחובות, פה זה פחות נפוץ. אתמול גם גיבשתי את המחשבות ושלחתי לברק.Read more