Docu’s en Monarchs

October 11, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 32 °C

Gisteren hebben we een chilldagje gehad bij Joosje en Cam thuis. We hebben op Netflix een docu gekeken over de Monterey Bay, ingesproken door Obama (echt een aanrader!!). Dit (oceaan)gebied is zo ongeveer de achtertuin van Joosje en Cam, het was dus erg leerzaam om te kijken! Hier kwamen ook de Monarchs aan bod, dit zijn vlinders die in de winter migreren naar Californië. Zo ook heel dicht bij het appartement. Na de docu zijn Jochem en ik gaan wandelen langs de kust en daarna ook de Monarchs trail en we hadden heel veel geluk want er waren al super veel vlinders te zien. Heel erg bijzonder en rustgevend. Na nog wat potjes Mario Kart en nog een docu gingen we slapen, ons laatste nachtje hier.

Vandaag zijn we on the road! We rijden van Santa Cruz richting Yosemite Valley, hier zullen we vanavond overnachten. We moeten nog wat wennen aan de Amerikaanse verkeersregels, maar alles gaat tot nu toe soepel. We rijden op het moment door de middle of nowhere en de uitzichten zijn fantastisch. We zijn benieuwd hoe Yosemite National Park morgen zal zijn!

- Sam en Jochem