Jetlag error

October 19, 2022 in Vietnam ⋅ ⛅ 23 °C

Na een lange reis van LA naar Vietnam zijn we aangekomen in Ho Chi Minh-stad. De muur van benauwde warmte die ons tegemoet kwam toen we het vliegveld afliepen, deed ons meteen terugdenken aan de Filipijnen en Thailand. We voelen ons moe en verward, aangezien we door de verschillende tijdzones heel 17 oktober hebben overgeslagen. Voor de goede orde: het is bij ons nu 5 uur later dan in Nederland ;). Zoekend naar een ATM en eten maakten we kennis met het drukke verkeer van de stad, waarbij een zebrapad niet betekent dat je zomaar kan oversteken en je constant om je heen moet kijken. Rond 16 uur wilden we even een middagdutje doen, aangezien we onze ogen echt niet meer open konden houden. Helaas werd dit middagdutje 9 uur lang slapen, omdat we de wekker niet hadden gehoord 🙈. Nu waren we klaarwakker om 00.30 uur ‘s nachts, waardoor onze lichamen nog meer in de war zijn geraakt! Na wat dubben zijn we er toch maar uitgegaan om het nachtleven van Ho Chi Minh te ontdekken. Na wat drankjes en vage gesprekken met al dronken mensen zijn we om 05.30 uur ons bed weer ingedoken. Na vier uur slapen zijn we wel wakker geworden van onze wekker en gaan we de stad verder ontdekken.

- Sam