Full Moon Party 🌕🌚

February 5, 2023 in Thailand ⋅ 🌙 27 °C

Wij zijn, net als 10.000 andere toeristen, naar de Full Moon Party geweest op het eiland Koh Phanang. We waren blij dat we onze accommodatie al een maand van te voren geregeld hadden aangezien alle prijzen rondom het feest flink stijgen en daarnaast raakt alles uitverkocht!
    We zaten in een prachtig resort, met aan de ene kant de helderblauwe zee en aan de andere kant de bergen en jungle van dit best wel grote eiland.
    Hier konden we ons mentaal voorbereiden op het feest, aangezien we een beetje bang waren dat het te overpriced zou zijn en niet onze muzieksmaak. Dit viel gelukkig alles mee: je mocht je eigen drank meenemen en ze hadden veel verschillende stages met verschillende muziekgenres. Mijn neefje Sijmen is ook in Thailand en was ook op dit feest. Erg leuk om bij te kletsen en avonturen te delen.
    Alleen ging hij door tot de vroege uurtjes, terwijl wij rond 3 uur al lekker in ons bedje lagen :)
    We hadden nog een nachtje extra om bij te komen waarna we weer naar het vaste land gingen. Erg gek om te bedenken dat ons Thailand avontuur er alweer bijna op zit na twee maanden. Ook moesten we afscheid nemen van Kwint en Marleen, die nu door Thailand richting Maleisië aan het reizen zijn. Ze gaan over twee weken beginnen aan hun Australië avontuur! Wij zijn onderweg naar Phuket Airport en vliegen morgen naar Indonesië. Onze laatste maand gaat alweer bijna in. Heel gek om te bedenken dat we dan weer in het ‘koude’ Nederland zitten.

Liefs,
    Sam