Satellite
Show on map
  • Day 132

    Gili T

    February 14, 2023 in Indonesia

    Vier dagen geleden heb ik de oversteek gemaakt naar Gili Trawagnan, het grootste eiland van de 3 Gili’s. Na een misselijkmakende boottocht over een ruige zee stapte ik opgelucht op het vaste land. De lucht van paarden kwam me tegemoet en dit deed me meteen thuisvoelen haha. Er zijn hier geen gemotoriseerde voertuigen: je kunt hier alles te voet doen, met de fiets of met paard en wagen!
    Ik had mezelf getrakteerd op een soort surfkamp van 4 dagen. Toen ik aan kwam lopen bij mijn slaapplek werd ik meteen enorm welkom geheten door de eigenaren Kadek en Jenny, en hun medewerker Fariz. Door hun heb ik me enorm thuis gevoeld de afgelopen dagen. Kadek gaf mij ook surflessen en ik ben veel vooruitgegaan de afgelopen dagen (kleiner bord en grotere golven).
    Elke avond heb ik met vrienden van hun liedjes gezongen en gechilld.
    Mijn lichaam is moe van het surfen en ik ben ook een beetje verkouden geworden, dus ik ben blij dat ik heb besloten om hier nog een tijdje te blijven. Alleen dan wel in een hostel, aangezien dat aanzienlijk goedkoper is haha. Morgen even een dagje rust en dan ga ik daarna nog een dagje surfen voordat ik de oversteek ga maken naar Java!
    Liefs,
    Sam
    Read more