• Day 19

Den 9 pesi vylet po ostrove

December 27, 2016 in Thailand ⋅ ☀️ 28 °C

Vcera vecer Tomco s Dankou skoncili v blizkom bare. Jedna sa len o taky malicky bar pre cca 10 ludi na plazi. Danka dosla vyrehotana a zjavne tam o zaujimave situacie nebola nudza. Spolu s Tomcom o tom odmietaju napisat prispevok.

Dnes sme sa rozhodli (alebo som rozhodol?), ze si urobime beach walking (prechadzka po plazi) az na juzny koniec ostrova (asi 4km) a nasledne do najvacsej dediny tohto ostrova Ban Ko Jum. Cestou po plazi sme sa kochali bungalowmi, barmi, pokupali sme sa na ludoprazdnej plazi. Na konci ostrova zistujeme, ze do dediny je este min. o jeden, dva km dalej. Po vstupe do rybarskej dedinky koncime v podniku "Mama cooking", kde sa nas hned ujima "Mama", hlava podniku (skoda, ze nemame fotku) a postupne objednavame 4 rozne shaky melonove, mangove, pomarancove (tie nie su az take extra chutou, ale objemovo to da zabrat) a potom tri rozne ryby (Tomcova sa vola Fish pudding...).
    Po tom ako Danka vyslopka viac ako jeden sejk, zje jednu rybu a este kradne aj mne a Tomcovi a potom ako mi v tom teple a naslednom prezrati prestavaju fungovat zakladne zivotne funkcie a s funenim, dudranim, potenim a dalsimi priznakmi ledva taham nohy za sebou, Danka zahlasi, ze je stale hladna...
    Nejako sa nam to nezda, ale doprajeme jej este jedno Cornetto znacky Walls (nasa Algida). Postupne uz druhou cestou sa vraciame domov. Myslim, ze vypustim dusu, nepomaha ani Dankin dazdnik, je tu tak strasne teplo... Tomco sa ma snazi ubezpecit, ze je to len moja predstava, vraj je prijemne teplucko. Neviem preco sa potom v kuse natiera 30tkou kremom ;)
    Cestou si fotime kvitnuci bananovnik, kochame sa miestnymi domcekmi, kupujeme jeden melon na dorazenie a sup do klimatizovanej chatky. Tomco sa pripravuje na vecerny zatah. Polihuje na plazi a tesne vedla neho spadne z 20m vysky kokos. V ramci pravidla kokos dva krat nepada na to iste miesto Tomco nemeni poziciu. O cca 5 minut druhy kokos zas tesne vedla ;)
    Danka sa kupe a nejakou slimacou rychlostou cita knihu (mam pocit, ze vobec nenapreduje).
    Ja po vcerajsku precitana jedna kniha, mozno este dnes dorazim druhu a mozno budem musiet s nimi na zatah do baru - uvidime.
    Aktualne lezim v chatke a z postele cez sklenene japonsko-odsuvajuce sa dvere sledujem zapad slnka...

P.s. Ano na prvej fotke je okrem bungalowov typickych pre tuto oblast aj nafukovaci katamaran-plachetnica - Smartcat.