• Day 20

Prieskum ostrova

December 31, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Rano Danka v nocnej koseli bez spodneho pradla (a zdaleka tu nie je jedina) skuma kilometre nasej plaze.
    Potom si doprajeme zdravu ovocnu ranajkovu misu z ovocia, ktore sme nakupili este vcera. Specialitou je hlavne jablko, ktore chuti ako hruska a dracie vajce "pitahaya" (ako spravne poznamenal Tomco, ovocie ako z filmu Avatar; v skutocnosti plod kaktusoveho stromu).

Nasledny plan na poslednej motorke, ktora sa dala prenajat je preskumat juznu plaz ostrova (asi 10km od nas), ktora je ako jedna z mala v Thajsku znama vlnami vhodnymi na surfovanie.
    Kedze Tomco odmieta, ze pojdeme na jednej motorke traja - to mohli byt zase zazitky, tak ja robim mototaxikara a striedavo nosim na plaz a z plaze najprv Tomca a potom Danku.
    Vzhladom na obdobie ako aj cas odlivu bohuzial ziadne extra vlny neboli. Piesok bol vsak uplne jemnucky prasok.
    Cestou spat s Tomcom nas chyti osviezujuci dazdik a cestou spat s Dankou prekrizujeme na motorke ostrov skrz naskrz, az kym nezacne taky fukot, ze je jasne, ze coskoro zmokneme do nitky. Nastastie zas len taky maly dazdik.
    Na obedo-veceru vyskusam barmsku polievku s vajcom (burmesse egg curry) a je to delikatesa, aj ked porcia taka, ze mam dost. Thajske porcie su vzdy take, ze staci jedna polievka, alebo jedno druhe jedlo a clovek ma dost. Polievka je v skutocnosti len ciastocne tekute velmi bohate druhe jedlo. Navyse do toho este vzdy vtlacim dobru kopu ryze, ktora tu chut polievky do seba natiahne a cele to riadne zahusti.
    Snazime sa trochu odychnut a uvidime, ci sa tu v noci nieco v suvislosti s novym rokom strhne vzhladom na to, ze neverim, ze Tomco prepasoval nejake rachejtle... ;)

Na foto ikonicky hippie bar v tvare lode, ktory je na plazi asi 100m od nas; nase ranajky; barmska polievka a dnesna plaz.