• Day 21

Pozdrav z buducnosti

January 1, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 0 °C

Z roku 2018 vam vsetkym meskajucim, ktori ste este v 2017 prajeme vsetko naj v novom roku...

A "maly" popis ako to prebiehalo u nas:

Vecer urobime prieskum blizkych barov po plazi. Hipie bar postaveny zo zvyskov naplavenych driev je vo vnutri nieco neskutocne. Skrizena stroskotana lod s byvanim v korunach stromov, tarzaniou s tanecnym parketom a kopou nezavislych v roznych vyskach polozenych terasiek s vyhladom pospajanych vyskovymi cestickami a rebrikmi. To vsetko farebne nasvietene do decentnych roznofarebnych tonov.
    Vo vacsine barov uplne kludna atmosfera, vobec nie hlasna hudba. Vobec to nevyzera, zeby sa tu slavil nejaky koniec roka. Pravdepodobne som tento ostrov vybral spravne podobne ako vacsina, ktora nema zaujem o nejake hlucne a buracajuce oslavy.
    Chudak Tomco spi, lebo ako to uz u neho na dovolenkach byva, vzdy ma stastie na nejaky zdravotny problem. Po tom ako celu dovolenku kasle, chrapci a dorazil si kostrc pripisuje dnes na zoznam dalsi neduh. Tentoraz mu asi prechladlo oko na motorke.

Ja s Dankou lezim na uplne prazdnej terase nasho rezortu polozenej priamo nad plazou s vyhladom na more so zakotvenymi lodami. Nad nami mesiac v splne a trosku dalej doliehajuca romanticka hudba z blizkeho baru dofarbovana zvukmi prilivu. Tesne vedla nas lezi a strazi nas verny rezortovy pes, ktory zistil, ze sme aktualne jedini zijuci ludia v blizkom okoli.
    Ludia uz od cca deviatej vecer vypustaju nepretrzite baloniky stastia, ktore pomalicky stupaju a aj ked to nie je prave ekologicke je to take pomale, kludne a zapadajuce do tejto tichej oslavy prichodu noveho roku.

Prechod do noveho roku prebehne viac menej v klude az na zopar ukricanych zapadniarov a na plazi, kde sme dnes boli (ale ta je od nas teraz pekne daleko) je aj ohnostroj, ktory z dialky pozorujeme pocas toho ako oblohu pokryju dalsie a dalsie baloniky stastia...

Poriadna (myslim kus hlasnejsia) hudba v baroch sa nakoniec pusta az po polnoci a zacina sa oslavovat, ale to my uz unaveni padame spat... Zajtra (teda uz dnes) mame pred sebou narocny presun do Phuketu.