• Day 19

Preflakany den a zazitky s motorkou

December 30, 2017 in Thailand ⋅ 🌙 -1 °C

Kedze byvame v bungalowikoch upletenych z bambusu, tak ich steny su tak tenke, ze medzi dvoma vedlajsimi sa mozete kludne zvnutra rozpravat.
    To je sranda, kedze mame susedov Nemcov a ti sa vecer rozhodnu ist do sprchy (ladovej). Z ich chatky vychadzaju zvuky, ako by tam rezali prasa.

Sranda konci v noci, ked nemozem spat, lebo Tomcov a vedlajsi bungalow ma kaslajuceho obyvatela.
    Konecne rano ako tak zaspim, no niekedy pred osmou rano je na dovolenke najvyssi cas, aby ranostaj Danka zacala nejakym dlhodobym procesom rozbalovat balicek keksikov - ten zvuk ma tak rozculuje, chcem spat...
    Ked to konecne rozbali zacne si stastne odchrumkavat a kedze v jednom balicku je tych keksikov snad 6 je mi jasne, ze moj spanok na dnes konci.

Cele doobedu spekulujeme nad tym, ze si poziciame motorku na preskumanie ostrova, ale kedze moznost pozicat si ju je az 30m od nasho bungalowa na nasej recepcii a my sme na smrt zleniveli, tak z motorky nakoniec nic.
    Cele doobedu tiez riesime, kde a ako sa ubytujeme v nasledujucich dnoch, nakolko pocasie sa zhorsilo. Je sice teplo, ale zamracene a slnko vychadza len na kratke intervaly. Obcas aspon podla predpovede hrozi aj dazd. Predpokladam, ze more ma stale svoju cca 29 stupnovu teplotu.
    Horko tazko sa o 12tej vyberieme z domceka az k cca 20m vzdialenemu stolu restauracie, kde si objednavame ranajky ;)
    Danke to uz neda a neskor ide az na 50m vzdialenu plaz rovno pod nasimi bungalowmi, zatial co ja odpadavam unaveny z "ranajok".
    Toto nicnerobenie ma uplne zabija.
    Zakerne je, ze z nasho beachfront bungalowu nevidim plaz, ale plachetnice na nej zakotvene vidim detailne. Ked sa este ti provokateri vozia na motorovych nafukovacich clnoch na breh, zacinam mat z toho vazne suchozemske depresie.

Podvecer konecne objednavame ubytovanie na poslednych 10 dni na Phukete, kde sa zacneme presuvat prveho januara a konecne si tiez prenajimame aspon jednu motorku.

Vyrazime s nou do mesta na nakupy a na dobrotku s tym, ze v polke cesty natankujeme.
    Na pumpe (slnecnik s plastovym stolikom, na ktorom su vylozene pet flasky s benzinom) po tom ako nevieme odomknut priklop nadrze ujko po thajsky zahlasi, ze to nie je korektny klucik na tuto motorku. Pomyslim si o nom svoje, kedze videl ako sme presne s tymto klucikom a nastartovanou motorkou dosli az na pumpu a taktiez videl ako som nastartoval a odfrcal prec. Dolezite je, ze nadrz sa otvorit a teda ani dotankovat nepodarilo.
    Zabava sa zacina, ked cestou spat motorka zacina v kopcoch nejako trhat. Neskor uz zhadzujem Danku a zistujem, ze uz ani so mnou to ta motorka nejako do kopca nepotlaci. Proste nadrz prazdna. Z jedneho kopca sa spustim, zvysok nakoniec dotlacim az do nasho rezortu.
    Neskor zaciname patrat po probleme a zistime, ze s klucikom cislo 6 sme cely cas chodili na motorke cislo 9 (tak nam to dali). Zahadne sa s tym klucikom dalo nastartovat aj ked sa jednalo o uplne iny typ motorky, ale uz otvorit nadrz, alebo zamknut motorku neslo. Zanechavame im teda v rezorte motorku s uplne prazdnou nadrzou a dostavame inu (damskeho Scoopyho, ktoreho Danka oznacila za nemoznu a slabu motorku), ku ktoremu zahadne pasuje nas klucik z predchadzajucej motorky.

P.S. Na fotke odflaknuta foto nasej plaze - jedina foto, ktoru sme dnes odfotili

Specialny pozdrav posielame pre jednu Lucku a dvoch Matusov ;)