• Day 29

Plaz Paradise

January 9, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Rano mi je trochu lepsie, tak sa pred vsetkymi tvarim, ze mi je skvelo, lebo viem, ze len tak sa dostanem vonku.
    Tomco pre nas na posledny opalovaci den a na moje narodeniny vybral vylet na Paradise beach.

Najprv zajdeme do uliciek Patongu kupit este nejake somarinky. Cez den to vsak vobec nezije. Stastie vsak i tak stoji pri nas a nakup sa podari. A to vyjednavanie o cene to je top akcia tejto dovolenky. Podliezame aj nase predpokladane najnizsie mozne vyjednatelne ceny.

Stadial uz sup na Paradise beach.
    No a to uz bol trosku iny level ta plazicka. Je to totiz prva plaz v Thajsku, kde musime zaplatit za vstup (a nie malo) - okrem tych, co maju narodeniny (tym to plati sponzor Tomco)...
    Viac menej hned po vstupe zistujeme, ze ten poplatok i tak nic nezahrna, takze si mozeme ist pekne uzivat ako milionari a zaplatit si postel so slnecnikom na plazi, alebo lehatka. Aj ked mam dnes ako narodeninovy oslavenec uplne slobodnu volbu rozhadzovania Tomcovych penazi, pre pokoj jeho penazenky volim nizsi standard, lehatka so slnecnikom. Uzivam si vyhlad na malu plaz uzatvorenu v zatoke s velkymi oblymi kamenmi po okrajoch a v pozadi s velkou vyletnou lodou, kym sa ti dvaja clapkaju vo vode.
    Neskor na dorazenie atmosfery si objednavame obed rovno do postele (teda "lehatka") vo forme fajnej pizze (asi uz mame abtinencne priznaky po europskom jedle).
    Ked uz ma zacne teplo dorazat zbalime veci.

Cestou sa este pokusime kupit maly darcek, ktory si Nano zazelal a vobec to nie je sranda. No pekne nam to zakomplikoval. I tento projekt sa nakoniec podari i ked trochu inak ako sme zamyslali.

Tetuske z pozicovne vraciame motorky a vyzera byt stastna, ze sa tie motorky po 8-ich dnoch fakt vratili a ze na sebe nemaju ani skrabancek - no zda sa, ze vyssi level je uz iba nejaka upchata 12 prudovka v Bangkoku, ale to uz tuto dovolenku nebudeme skusat...

P.S. Urcite mi je lepsie, ale extra zdravo sa necitim a pridali sa dalsie priznaky.
    Tie pred zvyskom tajim, lebo by sa na mna hned vrhli so svojimi lekarnickami...