• Day 1

Vyrazili sme

January 26, 2019 in Slovakia ⋅ ⛅ -2 °C

To že Ňaňo s Milanom už prichádzajú ku mne domov som počul už z diaľky. Veselý Ňaňo od strachu a z cestovnej horúčky od rána dezinfikuje domácou aby náhodou niečo nechytil. Milan s Dankou ešte skočia k doktorovi, ja beriem Ňaňa na prechádzku aby trošku vytriezvel a medzi tým vyberám peniaze z bankomatu. Zistil som, že mám denný limit. Vyrážame z domu a smerujeme na vlakovú stanicu. Pendolino už čaká na nástupišti a my sa s Dankou lúčime. Vlak ma pekne prekvapil. Je pekný moderný a pohodlný.

Milan sa snaží spojazdniť externú klávesnicu na svojom Androide, ale veľmi sa mu to nedarí. Takže, už asi tušíte prečo píšem príspevok ja. Áno, správne. S Iphonom funguje klávesnica úplne bez problémov.

S Ňaňom sme už stihli preskúmať reštauračný vozeň a dali sme si pivko. Cestou sme sa zastavili v detskom kine kde premietali Mimoňov. Pomaly sa nám stmieva a o 5 hodín vystúpime a presunieme sa na letisko. Medzi tým ešte pôjdeme s Ňaňom pozrieť peknú barmanku do reštauračného vozňa :).

Na teraz sa s vami lúči Tomčo  :)

Na fotkach
    ja s Ňaňom v kine pre deti