• Day 3

Tomčov zdravotný stav

January 28, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 26 °C

Tomčo zvládol celú cestu a stále žije. Aj keď ja už odpadávam, on ešte zvládal večer ísť s Ňaňom na pivo (kde presne skončili netuším)...
    Vyzerá to tak, že hlavnou atrakciou tohto ostrova nebude žiaden beach walking (chodenie po pláži), ale skôr tu vzniká nová aktivita tzv. "girl watching" (okukovanie žienok). Táto aktivita započala už na trajekte, kde Ňaňo s Tomčom zo stovky rôznych miest záhadne obsadili miesta oproti dvom kočkám, ktoré pod priliehavými tričkami nemali vôbec nič... Je až obdivuhodné ako sa Ňaňo musí kvôli Tomčovi obetovať ;) Ja som mal ráno nezverejniteľné zážitky ešte o 2 kalibre vyššie a to sme prvý deň v Thajsku.
    V každom prípade dúfam, že nezostane len pri tomto girl watchingu, ale táto aktivita sa posunie aj o kus ďalej... Samozrejme tu hovoríme len o tých, čo si to môžu dovoliť ;)

P.S. Ja som sa po sprche, ktorá zmyla trojdenný cestovateľský smrad odobral do hojdacej siete upletenej z bambusu na brehu nášho mora asi 50m od chatky a užívam si pokojnú noc občas prerušenú jemným hukotom presúvajúcej sa longtail boat.

K tomuto príspevku a vzhľadom na možný rôzny vek čitateľov nebolo možné uverejniť žiaden obrázok :)