• Day 16

Polepetkovia na výlete

February 10, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 24 °C

Hneď na lodi sa zoznamujeme so štyroma vysmiatymi Thajkami z Bankgkoku, ktoré si vyrazili na dovolenku trošku sa odviazať... Hlavne tá najmladšia si veselo diškuruje s Tomčom. Robíme spoločné fotky a pod. - viď. ďalší súťažný príspevok.

Potom nasleduje cesta motorkami do 60km vzdialeného Ao Nang (turistické centrum provincie Krabi). Tomčo si prezieravo na motorku priviazal všetky kufre (rozmotať to trvá 10min, zase zmotať ani nehovorím), aby hneď na začiatku cesty zistil, že mu ručička ukazuje prázdnu nádrž a nápust je pod kuframi.

Urobíme si malú zachádzku do mesta Krabi, kde práve uzavreli jeden pruh hlavnej cesty, lebo na druhom rozložili asi 100m dlhé plátno a kopu maliarov tam maľuje nejaký megaobraz o Thajsku.

Ani táto odbočka však nestačí na to, aby Tomčova motorka s ručičkou paliva celý čas pod nulou prestala šlapať. Nakoniec si to dovrkotá až do nášho nového domova v Ao Nang, kde Ňaňo v sekunde zmení výraz tváre na pocit zúfalstva kombinovaný s frustráciou a beznádejou, keď zistí, že niekde na posledných 10km trasy mu jeho posledný funkčný (a ten drahší) mobil niekde vypadol z vrecúška motorky.

Čo teraz...
    Tomčo však na neho skúsi zavolať a nie len, že ho niekto zdvihne, ale zistí sa, že mobil je nejakých len 100m od nás.
    Veštecké paličky v chráme Wat Saket sa museli mýliť. Ňaňo - to dieťa šťasteny.

Následne Tomčo obviní všetkých okolo seba, že mu stratili kľúčik od motorky.
    Po dobrom čase hľadania sa zistí, že si ho sám zabudol v motorke a iniciatívny recepčný mu ho zachránil (ukryl u seba)... Ale mu odľahlo, už videl ako mu berú 100 eurový depozit za stratu kľúčika :)

Večer odchádza Tomčo s Ňaňom zas na thai masáž. Tentokrát už však do profesionálneho masážneho salónu, žiadne akože hladkanie na pláži. Zatiaľ, čo Tomčo má hodinovú celotelovú masáž, Ňaňo labužník sa rozhodne pre hodinovú masáž nôh...

Potom preskúmame všetky nočné trhy v okruhu 20km, poskúšame nejaké experimentálne jedlá a šup spať.