• Day 24

NOHO baar restoran

July 20, 2019 in Denmark ⋅ ⛅ 20 °C

Kõhud olid nüüdseks juba päris tühjad. Hotellist soovitati meil kindlasti külastada vana lihatööstuse piirkonda (meatpacking district), kus tänapäeval on palju restorane ja muid toidukohti. Kesklinn pidi olema liiga turistikas söömise jaoks. See piirkond oli nagu nimi viitab - mitte just kõige uhkem, vaid väljast suur hulk laohooneid, aga seest korda tehtud ja päris lahedad. See piirkond on ikka päris suur ja kõik toidukohad olid paksult rahvast täis.

Keeruline oli leida kohta kuhu minna, aga lõpuks valisime lihtsalt ühe koha nimega NOHO baar ja restoran. Sees oli hästi ilus sisekujundus lilli täis laega ja paljude piklike rippuvate tuledega, mis eemalt nägid välja nagu hõljuvad küünlad.

Hinnad olid küll Eesti mõttes kallimad, aga mitte ülemõistuse kallid. Probleemiks osutus hoopis see, et toidud olid väga väikesed ja meil oli peale söömist ikka kõht tühi. Otsustasime, et ei telli samast kohast toitu juurde vaid lähme ära hotelli ja ostame teelt midagi kaasa. Lõpuks sõime hotellis friikaid. Teel hotelli jäime veel ratastega korraliku vihma kätte.