Bangkok

March 24, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

Update van afgelopen dagen:
    Dinsdag:
    Bij aankomst in Thailand werden we opgepikt van het vliegveld, we gingen naar ons hotel waar we onze pcr test moesten doen. Deze was uiteraard negatief en we mochten vertrekken.

Woensdag:
    Na de negatieve test vertrokken we naar ons nieuwe hotel, hier hebben we deze dag niet heel veel uitgevoerd omdat we erg moe waren. Wel was er een lekker zwembad waar natuurlijk even gebruik van is gemaakt.

Donderdag:
    Dit was de eerste dag dat we echt iets gingen doen, we gingen in het begin van de middag naar een winkelcentrum genaamd MKB-center. Dit was erg groot zo als te zien op de foto. Hier hebben we onze eerste echte Thaise maaltijd genuttigd. Hierna zijn we nog langs wat Boeddha’s gegaan, hierna zijn we terug naar het hotel gegaan en daar ook avond gegeten.

Vrijdag:
    Vandaag zijn we in de ochtend gaan ontbijten bij een leuk tentje. Hierna hadden we een fietstour op het programma staan, we wisten niet of het heel leuk ging zijn. Maar achteraf was dit echt een leuke ervaring. Met deze fietstocht gingen we wat minder langs de toeristische plekken in Bangkok, het tourbedrijf zei dat je op deze manier het echte Bangkok zou zien. Dit bleek ook echt waar te zijn, we fietsten door het drukke en hectische Chinatown. Hier merkte je weer echt even hoe goed wij het eigenlijk maar hebben, de mensen woonden hier in een soort ‘hutjes’ die niet groter waren dan de gemiddelde slaapkamer in NL. Ook zijn we nog naar binnen geweest bij een tempel met een mega Boeddha van zeker 15m. Zeer geslaagde dag!