Bangkok deel 2

March 29, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

Zaterdag 26-3:
    Vandaag gingen we naar een ander hotel, we hadden gekozen voor een hotel aan de uitgaansstraat in Bangkok. Deze straat heet Khaosan Road, bij dit hotel hadden we een heerlijk rooftop zwembad waar we goed hebben liggen bijbruinen. In de avond hebben we in de buurt van ons hotel wat gedronken met wat Deense mensen die we hadden ontmoet.

Zondag 27-3:
    Deze dag hebben we eigenlijk niet zoveel uitgevoerd, we hebben even onze kleding laten wassen en hebben nogmaals gebruik gemaakt van het zwembad. In de avond gingen we uit, en kwamen we een groep Duitsers tegen waarmee we de avond samen hadden beleefd. Khaosan road is een aardig drukke straat, maar wat we hoorden was het voor Corona een groot festival in de straat en dat is nu wat minder.

Maandag 28-3:
    Deze dag gingen we weer naar een ander hotel dat wat dichterbij het treinstation was, aangezien we de volgende dag om 08:00 de trein moesten hebben. Deze dag hebben we onze treinkaartjes opgehaald bij het station en hebben we een beetje op de hotelkamer gelegen om een beetje bij te komen van de avond ervoor. 🍻😉

Dinsdag 29-3:
    Vandaag hebben we in de ochtend de trein rolt naar Chumphon, dit is een klein stadje wat zuidelijker in Thailand. Zodat we daar morgen de boot kunnen pakken naar het tropische eiland Koh Tao. De treinrit duurde maar liefst 8 uur, maar onderweg hebben we wel mooi landschap kunnen bewonderen.