Satellite
Show on map
  • Day 7

    Cancel, cancel, cancel

    August 11, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 16 °C

    Ik zou vandaag naar het historische centrum van Lima gaan met Andre (mijn buddy van school), en nog wat mensen van school. Ik had de wekker al gezet want we zouden vrij vroeg gaan. Krijg ik opeens een appje dat het niet door gaat. Jammer, maar dan een andere keer. Vanmiddag zou ik nog gaan kijken bij een ander appartement met een paar andere Nederlanders van mijn school. Je raad het al, ook dit werd afgezegd. Nu ga ik in plaats van vandaag morgen in het appartement kijken. Waar ik nu zit is namelijk erg ver van waar de rest woont, en ook naar school toe duurt het heel erg lang. Laat staan naar de supermarkt gaan, dat is meer dan een half uur lopen. Vantevoren wist ik wel dat het verkeer niet top was, maar dat het zo onmogelijk was om ergens te komen wist ik ook niet.
    Om toch nog wat te doen vandaag ben ik naar de zee gelopen, waar ik vanaf het balkon op kan uitkijken. Het was vandaag, zoals elke dag tot nu toe weer heel koud. Bij de zee nog veel kouder, na een tijdje had ik gewoon blauwe vingers. Maar het uitzicht was wel mooi, ondanks de mist.
    Na dat ik naar de zee was geweest ben ik naar de wijk Miraflores geweest om wat te eten, samen met Shenay, ook een Nederlander die bij mij op school zit.
    Read more