Satellite
Show on map
  • Day 8

    Weer andere vakken& mijn buddy ontmoeten

    August 12, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 16 °C

    Dit weekend kwam ik er achter dat ik twee normale vakken heb, één B-learning en twee E-learning in plaats van 5 normale vakken. B-learning betekent dat je één les hebt op school en de andere les online volgt en E-learning is volledig online. Dat leek me uiteindelijk toch niet zo handig dus ben ik maar weer naar school gegaan om het te veranderen, want vandaag was de laatste dag dat dat kon. Morgen beginnen de lessen namelijk. Nadat ik mijn nieuwe vakken geregeld had ben ik naar Miraflores gegaan om een kamer te bekijken in een appartement waar ook 3 andere Nederlanders die nu aan de zelfde uni studeren gaan wonen volgende week. Nu woon ik eigenlijk te ver van school en te ver van andere mensen van mijn school waardoor ik altijd alleen met de taxi moet, want de bus is vanaf hier bijna onmogelijk.
    Vervolgens ben ik doorgelopen naar het huis van mijn buddy (Andre). Andre woont op 3 hoog in een super mooi, modern appartement in Miraflores bij de zee. Vooral in de zomer (December, Januari) schijnen er hele mooie zonsondergangen te zijn.
    We hebben daar thee gedronken met nog een paar andere internationale studenten uit Noorwegen, Zwitserland en Frankrijk. Het is hier normaal om thee te drinken met pisco (een Peruviaanse sterke drank), maar ik heb het maar eerst bij gewone thee gehouden.
    Read more