Satellite
Show on map
  • Day 36

    Verhuizen in Lima

    September 9, 2019 in Peru ⋅ ☁️ 17 °C

    Zondag avond kreeg ik een berichtje van Alice (een frans meisje van mijn school) dat ze nog een paar kamers vrij hadden in hun huis in Miraflores. Ze gaf me het nummer van de huisbaas, dus maakte ik een afspraak om te komen kijken.
    Vandaag ging ik eerst naar school en daarna door naar het huis van Alice en Mathilde (ook een frans meisje).
    Het huis is heel erg oud, maar het zag er verder netjes uit en het was schoon. De locatie is echt perfect. 5 minuutjes lopen naar de zee en een groot winkelcentrum. Alle restaurants etc. Zijn om de hoek en het Kennedy Park is ook maar 10 minuutjes lopen.
    Toen ik zei dat ik de kamer wel wilde hebben we direct het contract geregeld, de sleutels gekregen en betaald voor de rest van deze maand.
    Daarna ben ik naar mijn (oude) kamer gegaan. Hen ik al mijn spullen ingepakt, een uber besteld en verhuisd.
    Gelukkig wisten mijn oude huisgenoten al dat ik graag dichterbij alles wilden wonen dus ze hadden al wel verwacht dat ik weg zou gaan. Mijn oude huisbaas daarintegen vond het minder leuk....
    Read more