Satellite
Show on map
  • Day 47

    Presentatie, editen & weekend plannen

    September 20, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 20 °C

    Maandag 》 's ochtends een fruitsalade gemaakt en naar school gegaan. We moesten een enquête invullen om onze spaans lerares te beoordelen. Het gekke was dat het in het Spaans was en wij Spaans voor beginners nemen. Daarom vertaalde de Spaans lerares de vragen voor ons. Normaal gesproken moeten de docenten het lokaal verlaten als er een enquête wordt afgenomen. Maar in dit geval kon dat dus niet. Na Spaans had ik tourism product development. En kreeg ik door dat de studiereis die we eind oktober hebben ook allemaal in het Spaans is, terwijl het georganiseerd wordt door school en ik in een Engelse les zit. Heel vervelend, want dan heb ik nog niet meer informatie voor het project. Al met al geen goed begin van de week. Na school ging ik naar het huis van 2 Duitsers uit mijn communication & globalization les (Christian en Aileen) om onze presentatie voor woensdag voor te bereiden.

    Dinsdag 》 Vandaag appte Jason mij dat hij volgende week Dinsdag naar Lima vliegt en woensdag de hele dag vrij is. Dus dat is gezellig, eindelijk komt er iemand uit Nederland die ik ken. We gaan waarschijnlijk parapent lessen nemen en dan zelf van zandduinen afrennen, ik weet het ook niet precies. Na school ging ik lunchen met Margit, Andre en Magnus en ik had echt een gigantische salade. 's avonds heb ik met mijn 3 huisgenoten eten besteld en gezellig gepraat, want morgen is Marions laatste dag in Lima.

    Woensdag 》Margit vertelde me dat ze zaterdag en zondag naar Marcahuasi gaat, een plaatsje in de bergen 60km van Lima. Dus ik ga dit weekend mee. Blijkbaar kun je er paardrijden en slapen op 4000 meter in een tentje. Er schijnen heel veel sterren te zijn en ufo's. Ik ben heel erg benieuwd. Vandaag hadden we ook de presentatie voor Communication & globalization, je mocht weg als je gepresenteerd had. Dus mijn groepje wilde graag als eerste. Uiteindelijk moest het ook wel, want niemand anders wilde als eerste.

    Donderdag 》 Tijdens studio photography vandaag gingen we voor de verandering een keer geen foto's maken, maar fotos editen. Ik had alleen het gevoel dat de lerares er niet zoveel van wist, want ze liet een paar dingen zien en daarna moesten we zelf maar aan de slag.

    Vrijdag 》 Vanmorgen weer een keer naar de sportschool geweest en daarna bezig geweest met mijn opdracht voor fotografie. Dat moet namelijk voor volgende week Donderdag af zijn. En ik heb niet heel veel tijd. Morgen gaan we naar Marcahuasi en omdat het 4000 meter hoog is heb ik pillen voor hoogteziekte gekocht en een slaapzak opgehaald bij Andre. De rest kunnen we daar huren.
    Read more