• Day 77

אימלה אני בפרו

August 27, 2022 in Peru ⋅ ⛅ 16 °C

יום של התארגנות בבית משפחת Merritt שדאגו ששום דבר לא יחסר, פרידה אחרונה מווניס ביץ ומאווירת LA ויאללה לשדה.
    טיסה של 5.5 שעות לקוסטה ריקה ועוד 3.5 ללימה שבמקרה בשתיהן תום ישבה ליד אותו איש נחמד שדאג להעיר אותה שלוש פעמים בדיוק בזמן לסנדוויצ'ים (הלא צמחוניים שהגישו) והרגיש רע כל פעם מחדש.
    11:30 שעון פרו, מרגיש כאילו התחיל הטיול מחדש!
    תודה לשיעור היחיד בדואלינגו שתום עשתה שלימד אותה בדיוק את המילים שהיא הייתה זקוקה להם בשדה תעופה בלימה-
    Manzanas תפוחים שהיו לה בתיק
    Donde איפה
    Baño שירותים
    מונית להוסטל עם נהג שלא יודע מילה באנגלית ונדמה כאילו הוא משחק צ'יקן עם שאר המכוניות על הכביש שבהם הנתיבים הם רק המלצה והרמזורים גבוהים מידי בשביל שמישהו יסתכל עליהם.
    בהוסטל על ההתחלה תום הכירה חבר חדש אוגוסטו - ארגנטינאי מבולבל שהחליק במקלחת ועכשיו שבורה לו האצבע ברגל אז הוא החליט שפרו זה המקום להבריא בו. אחרי סיור איטי ונחמד בטיילת עם אוגוסטו ושיחות על הכל מהכל חזרה תום להוסטל שבורה מעייפות הישר להמבורגר נחמה שסגר יום ראשון מרגש בפרו.