• Day 129

Auzangate day 1

October 18, 2022 in Peru ⋅ ⛅ 8 °C

אזנגטה - יום ראשון

בוקר מוקדם בלוצרנה 4:00.
    חצי הולכים לסלקנטאי חצי שני חזר מהצאנגו בדיוק ויושב ואוכל שאריות מהארוחת ערב בסלון וזוהר ואני לאזנגטה.
    עולים על ההסעה ופוגשים את כל הקבוצה. נראים חמודים. הדס וחבר שלה, ענווה ובן זוגה, אליה, תום נוספת וזוהר.
    נסיעה לא ארוכה ולא קצרה משלימה שעות שינה נחוצות. עוצרים בדרך להצטיידות וממשיכים עד הכפר של 7 הלגונות. הנוף כבר מוכר ופתאום ההחלטה לצאת לשם שוב נראית תמוהה. סיבוב ב7 הלגונות סנדוויצ'ים שווים שהכנתי לעצמי ותמונות יותר מוצלחות מפעם שעברה. בסהכ שיפור כללי.
    אליה מספרת שהיא מדריכת טיול ממדרשת הגולן. ענווה עשתה קורס מורי דרך. מה הסיכוי ששלושתינו נהיה באותה הקבוצה. קצת פיצוחים הרבה שיתוף מטיולים שנתיים מצחיקים ושיחה עמוקה על השוני בין מדריכים שונים ומה הם מביאים מעצמם לקבוצה. המדריך מזמין אותי לבוא להדריך איתו פה טרקים בפרו. האמת מפתה.
    בלגונה האחרונה נגלה אלינו אוהל ו8 קערות על הרצפה. מסדר סבון ידיים ושטיפה שהפתיע את כולנו וארוחת מלכים מוגשת לנו. טיקניוס ואבוקדו. מרק ירקות וקינואה. אורז ופסטה ועוד כלכך הרבה שחצי מהאוכל נשאר אחרי שסיימנו.
    בן זוג של ענווה מרגיש רע והמדריך נשאר איתו מאחור ונותן לנו הוראות להליכה. בלי הרבה מחשבה ועם הרבה יכולות ניווט אנחנו מתקדמים בעצמנו תוך כדי משחק דירוגים רציני. מרחוק אנחנו רואים את הסוס שלנו ועוקבים אחריו. מדי פעם מאבדים את הדרך וקצת מאלתרים. כלבים תועים נותנים לנו הכוונה בלי שהם יודעים ואנחנו עם הרבה אמונה בלב הולכים אחריהם.
    המחנה הראשון מופיע למטה ואנחנו יורדים לכיוונו. כולם מסביבי קצת מסוחררים ועם בחילות וכנראה שהגובה נותן את אותותיו. מגיעים גמורים למחנה הראשון ובחוץ הקור לא תורם לאנרגיות. קצת יוקלילי וארוחת ערב חמודה, שירים של יפתי וציזבטים מפי המדריך שלנו על רוחות רפאים בשמלות שתופסות טרמפים בהרי פרו עם נהגי משאיות ישנוניים.
    תדריך ליום הבא ומתקפלים לאוהלים.
    ההסכם הוא שאם מופיעה רוח רפאים מחוץ לאוהל זוהר יוצא להלחם בה. מזל.