Satellite
Show on map
  • Day 182

    יש לי חול של ים בנעל

    December 10, 2022 in Chile

    ולפראיסו היית שקטה ויפה בדיוק שהייתי צריכה תודה.

    ממשיכה לויניה דל מאר באוטובוס מקומי ומקבלת מהנהג שיעור בהיסטוריה של המקום.. ויניה חמדמדה אבל אין בה יותר מידי.
    ראיתי ים הייתי בחוף! אחרי הרבה זמן שלא. יושבת קצת עם הגיטרה וסופגת שמש וריח של ים לנשמה
    האוטובוס לסנטיאגו מגיע בצהריים בול בזמן לשנצ
    סנטיאגו מוזרה אפרורית אבל שמשית.
    עוברת בשוק המקומי וניגש אלי מוכר ומתחיל לשטוף אותי בצרפתית כשהוא מגלה שאני מישראל הוא בורח מהר לתוך החנות, סיטואציה מוזרה ואני לא יודעת איך להגיב, הוא רץ בחזרה לכיווני עם דגל ישראל ומספר שפעם הוא בא לבקר בירושלים והדגל משם ושהחלום שלו לחזור לשם! אחרי חקירות צולבות על מה המצב בארץ ומה השתנה הוא מבקש שנעשה תמונה כדי שהוא יתלה בחנות שלו. מרגש לראות מישהו מתרגש.
    אני ממשיכה את הסיבוב וקונה לי קוראסונים גבינה זיתים ובירה ועולה לשבת בפארק חמוד. מסתבר שאסור לשתות בו בירה ולמרות ההסברים שלי על כך שלא אשתה אותה אני מקבלת ליווי צמוד עד היציאה מהפארק.
    יאללה למרכזית - לא התחברתי לכאן.
    ארגנטינה קוראת לי
    Read more