• Day 4

Playa De Anasco and Balneario De Anasco

January 21, 2023 in Puerto Rico ⋅ ⛅ 25 °C

Jest pewnym kłopotem opisywanie rzeczy pięknych, które się nie zmieniają. Przyjemność stagnatyczna jest po prostu nie opisywalna, nie ma tu szybko zmieniających się obrazów, poruszen umysłowych, zmian lokalizacji i tak dalej. Po prostu duży kłopot aby się tym dzielić, ale myślę że zdjęcia może troszkę pomogą .
    Dzisiaj mało używaliśmy samochodu, ale za to schodziliśmy plaże we wszystkich możliwych kierunkach. Udaliśmy się na malutką plazyczke zaraz koło naszego domu. Była malutką perełka tylko dla nas. Palma z cieniem, piasek suchy i mokry do wyboru, suche drzewo do siedzenia i morze Karaibskie do moczenia. Po drodze fajne roślinki, drzewa bananowe i tropikalne kwiaty.
    Następny etap naszego dnia to krótka jazda jeepem na kolejną plaże. W plażowym barze oprócz mojito uraczylismy się miejscowymi smakołykami. Chcieliśmy zobaczyć jak smakuje mofongo to co mamy zrobić z naszych bananów, było pyszne. Myślę że przekonało nas by wkrótce podjąć próbę. Do tego małe kawałki różnych rzeczy włącznie z tutejszym serem usmażone na gorącym tłuszczu, na pewno nie zdrowe, ale bardzo pyszne, a do tego smakowite Mojito, które pozwoliło szybko zapomnieć co zrobiliśmy sobie z produkcją głównie złego cholesterolu.
    Snuliśmy się po plaży aż do zachodu słońca po czym wróciliśmy do domku aby słuchać fal i raczyć się dalej doskonałym napojem.