• Day 2

Kasamil

May 20, 2023 in Albania ⋅ ☁️ 18 °C

Dzień generalni pochmurny, ale w miarę ciepły. Po śniadaniu ruszyliśmy na prom którym mieliśmy podążać do Albanii a dokładnie do Sarandy. Oczywiście nie obyło się bez drobnych przygód. Najpierw padła opona z dętka u Marianka, przez pośpiech zgubienie drogi do właściwego wejścia na prom no ale wszystko udało się. Po około godzinnej podróży dotarliśmy do Albanii. Tam trzeba było zorganizować oponę. Kuba chętnie podjął to zadanie Amy zasiedlismy przy piwku. Kuba wrócił z opona i był również u fryzjera.
    Cóż potem w drogę, dzisiaj również krótki dzień z małymi górkami. W sumie przejachalismy około 20 km. I na tym chyba skończą się łatwe dni pod względem dystansu
    Po drodze zatrzymaliśmy się w przecudnej knajpce z owocami morza, po prostu doskonałość kulinarna. Później już środa z górki do hotelu. Później wyjście na plażę, kąpiel, przejażdżka łódką. Udane gyrosy były też. Dzień zakończył się piciem różnych ciekawych napoi i dyskusjami. Była w tym również opowieść komandora o historii Albanii.