• Day 21

Burgos

September 8, 2023 in Spain ⋅ ⛅ 27 °C

Na szczęście noc w 8 osobowym pokoju upłynęła bardzo spokojnie. Nie było spadających pluskiew i nikt z lokatorów nie chrapał i nikt nie kursował do toalety.... O godzinie 6 zaczęli się wszyscy szykować do kolejnego dnia wędrówki, więc i ja spakowałam swój plecak i ruszyłam w drogę. Dzisiejszy droga do Burgos zajęła mi ok 7 godzin, który upłynęły na wspinaczce po kamienistej drodze do symbolicznego krzyża w miejscu którego rozpościerała się piękna panorama Burgos, jednak jeszcze wciąż odległa. Potem droga wiodła szosą asfaltową, następnie wzdłuż miejscowego lotniska, a ostatni odcinek przez uroczy miejski park wzdłuż rzeki , aż do centrum miasta, gdzie znajduje się nasz hotel na najbliższe dwie noce. A co będzie dalej zależeć będzie od gojenia się Tomkowego palucha. Dlatego dzisiaj bardzo ostrożnie, nie wypuszczając się daleko, wybraliśmy się na obiad w pobliżu katedry, od której trudno jest oderwać wzrok, szczególnie wieczorem, kiedy jest pięknie podświetlona. Za Tomkiem od dawna chodziła pokusa spróbowania lokalnego przysmaku, małego grillowanego prosiaczka. Dzisiaj marzenia się spełniły. Po prosiaczkowej uczcie jesteśmy gotowi na nocny wypoczynek. Myśl, że jutro można pospać "do oporu" bardzo nas cieszy.Read more