Satellite
Show on map
  • Day 48

    A Salceda

    October 5, 2023 in Spain ⋅ ☀️ 13 °C

    Pojawiają się pomału uczucia, zadowolenie z dojścia do celu jak i żalu, że się to już kończy. Tęsknoty za bliskimi i tęsknoty za brakiem odpowiedzi na wszystkie pytania. Szczęścia z uniesienia choć jednego kamienia i jednej dobrej odpowiedzi, którą się usłyszy i jednocześnie zadumanie nad ogromem nowych pytań i nowych kamieni, które chciało by się oddać w dobre ręce.
    Było dzisiaj dość dużo bardzo pomarszczonej drogi, ale na szczęście na krótkich odcinkach. Przechodziliśmy koło paru zewnętrznie ładnych kościółkach, ale były one niestety zamknięte. Nasza grupa wędrująca nam się powiększyła. Większość trasy spędziliśmy w piątkę tzn Kasia, AJ, Anna, Judy i ja. Dochodząc do Arzua, przechodzi się koło fontanny, o której legenda mówi, że leczy wszystko, miałem ochotę się w niej wykąpać.
    Arzua po za tym, że jest miastem przemysłowym to słynie z wyrobu pysznych serów, także jeden cały okrąg został pobrany, mam nadzieję, że uda się go dowieźć do domu.
    Śpimy w miejscu gdzie jest doskonała kuchnia. Miałem golonkę, która była chyba najlepsza jaką kiedykolwiek miałem. Jutro ostatnia noc przed Santiago.
    Read more