Satelital
Mostrar en el mapa
  • Día 113

    Mindoro

    9 de agosto de 2023, Filipinas ⋅ 🌬 31 °C

    Die Fähri hie isch lustig. Statt Stüeu heisi eifach Bett, wo dir ufem Ticket eis zueteilt isch. Aso mir wüsse wasmer die nöchste 6 Stund mache, näbst läse u Fium luege sicher o chle schlafe.
    In San José ahcho frage mr no gad wiemer morn witer nach Puerto Galera chöme u gö no gah Znacht esse.
    Am nächste Tag fahre mr mitmne Bus bis zumne Ort u ner müesse mr mitemne Van witer nach Puerto Galera u es Tricycle bringt üs de schlussendlech genau dert ane womer wei. Nämlech füre as Meer. Es blibe üs no 2 Täg hie in Sabang, wo dr Gilles mit Touche verbringt und ig im Bett. I ha irgendeppis verwütsch u bi leider gar nid zwäg.
    So mache mr üs am 8. när ufe wäg nach Manila. Z Tricycle bringt üs zum Hafe womer es Schnäuboot zur Insle vo Manila bringt. U so eppis hei mir beidi nonie erläbt, ds Schiff isch würk vo 0 uf 100 los düset u über die Wäue gumpet mir si üs vorcho wie ihre Achterbahn. Mir si froh gsi womer när ine Bus hei chönne wächsle u schlussendlech no mitemne Taxi zum Flughafe si gfahre.
    Da mir am 3 am Morge müesse ihchecke verbringe mr die Nacht gad am Flughafe u probieres üs gmüetlech z mache.
    Irgendwie stimmt eppis nid ganz mit üsem zwöite Flug, da simer no uf standby. Mir berchöme aber de ner bim Gate glich no dr Boarding Pass. In Dubai gäbe si mir sogar no ä neue u i ha z grosse Glück Business z flüge. I bi so Dankbar wiu i bi immer noni fit. Bim Ihstige trenne sech när üsi Wäge für die 6 Stund Flug u gseh üs wider ir Schwiz.
    Vo de letschte Täg hets nümme so viu Föteli gäh aber die Tricycle si so lustigi Fahrzüg, wo uf jedere Insle chle anders usgseh u drum zeige mr nech no paar vo dene.
    Leer más