Logan Lake

May 13 in Canada ⋅ ☁️ 14 °C

Terwijl ik een rondje loop rondom Logan Lake, leek het mij een goed moment om het volgende berichtje in te typen. Vanmorgen zijn we dus vertrokken vanuit Dutch Lake resort. De camping was oké… Hutje mutje op elkaar en veel Nederlanders. Maar goed dat zal wel door de naam komen. We hadden een rit van 2 uur voor de boeg met als tussenstop de grote Walmart in de plaats Kamloops. Wilfred verwisselde wat stekkertjes in de camper zodat Manne tijdens de rit een dvd kon kijken op het grote scherm. Anke had haar ogen dicht, Wilfred was aan het rijden en Manne keek dus een film. Kortom er werd weinig gesproken. (Ook wel eens fijn) Eenmaal aangekomen bij de Walmart kon het winkel feest weer gaan beginnen. Manne kon eindelijk zijn Paw Patrol horloge uitkiezen en Anke kon even wat kleding en zonnebrillen kopen. Met een goeie 160 euro aan boodschappen en een paar burgers van de gouden bogen verlieten we de keet weer om onze reis voort te zetten naar onze camping. We hadden vooraf gereserveerd dus konden zo aanschuiven. Een prachtige plek aan het water waar ik net omheen liep want ik ben inmiddels al weer terug. Een vonkel nieuwe speeltuin speciaal voor Manne en een meer met vis steiger en vol met forel. Er was een aardige Canadese meneer aan het vissen wat Manne toch wel interessant vond om te zien. Tot onze grote schrik liet Manne zijn speelballetje in het water vallen en wat denkt te? Die zonk mooi naar de booiem en Pappa kon ‘m uit medelijden er uit gaan halen. Zwembroek aan en gaan met die banaan. Tenminste dat dacht ik. Bliksem dat was mien toch echt te koud🤏🏼 Als troost mocht Manne de beste meneer helpen met vissen. En of je het gelooft of niet, die jongen heeft zijn eerste vis gevangen. Fantastic! Na de lasagne uit de oven te hebben opgeslobberd zagen we onze visvriend langs lopen met een klein schepnet met ducktape aan een 2meter lange tak geplakt; ja hoor, hij vist Manne z'n balletje van de booiem! Eind goed al goed en tijd voor de grote naar bed breng show.. Wilfred stelde zijn corvee uit en ging een stukje om het meer lopen (zie begin van de tekst). Tijdens zijn wandeling spotte hij nog Eddy the Eagle en bij terugkomst moest hij toch echt aan zijn corvee taken beginnen. Morgen weer een rit van een 3.5 uur voor de boeg richting Whistler.Read more