Dutch Lake

May 12 in Canada ⋅ ☁️ 20 °C

Wachtend op de pizzabezorger schijf ik alvast een verhaal over deze reis dag. Vanmorgen na het ontbijt gingen Anke en Manne nog even naar de speeltuin. Wilfred ging even de vuilwater tank legen en de rest weer vullen met vers water. Nadat vrouw en kind waren ingestapt gingen we nog even naar het dorpje Jasper om wat boodschappen te doen en om een bakkie koffie te doen voor Moederdag. Manne kreeg nog een mooie dino drinkbeker en toen was het tijd om de rit richting Clearwater te starten. Een rit van ongeveer 3.5 uur waarbij we de Rocky’s achter ons lieten en het landschap van BC gingen ontdekken. De rivieren werden groter en sterker, de besneeuwde bergen werden bergen vol met sparren maar de uitgestrekte uitzichten en wegen bleven. Onderweg bij een rivier even een broodje eten en de benen strekken. Onderweg zag Anke en wolf en een zwarte beer lopen. Ah zie aan, daar komt onze pizza bezorger aangereden. De pizza’s waren echt delicious! Na het wandelden over de camping ging Manne weer lekker slapen en kort daarna volgden wij ook. Morgen zakken we verder af richting de kust nabij het plaatsje Kamloops.Read more