Satelita
  • Dzień 153

Excellent weekend!

26 lutego 2017, Brazylia ⋅ ⛅ 24 °C

Vorige week had ik een keer geroepen dat het weer eens tijd werd voor ijs. Dus gingen we zaterdagavond met 6 man in een veel te kleine auto richting Arapongas. Jimmy en Michiel hadden geen trek in ijs en gingen dus naar de pizzeria waar we vorige week ook gegeten hadden. Rogerio en alle aanhang gingen met ons (Diego en z'n ouders) mee.

Eerst gingen we naar een soort snackbar. Hier hadden ze een stuk of 20 verschillende soorten burgers. Waaronder ook mega grote burgers! (Zie foto). Erg goedkoop en erg lekker! Vervolgens gingen we naar een ijssalon. Hier bestelde iedereen een ijsje (9 man) en was ik € 15,- kwijt. Daar kan je dus niet echt voor tobben!

Afgelopen zondag zaten we hier dus met drie Nederlanders: Michiel (PSV), Jimmy (Ajax) en ik. Dan is het wel extra leuk dat Feyenoord gewoon PSV een enorme dreun geeft door de thuis wedstrijd met 2-1 te winnen. Weer een overwinning en vooral weer een stap dichterbij de Coolsingel!

De rest van de zondag kwamen Rogerio en de rest op het terrein van Laranja BBQ'en. Dit gaat hier altijd erg relaxed. BBQ aan en een stuk vlees er op. Als het gaar is, wordt dat vlees in stukjes gesneden en kan iedereen wat pakken. Zo zaten we vanaf een uur of 12:00 tot 18:00 heel relaxed te BBQ'en. We hebben ook nog ff gevoetbald (ouderen tegen de kinderen). Het ging redelijk gelijk op, maar toen we eenmaal op voorsprong kwamen, was het heel snel ineens te donker om verder te gaan...

De doordeweekse dagen zijn hier prima maar zo'n weekend is echt geweldig! Lekker relaxed wat eten en drinken in de zon met een zwembad op het terrein en voetbal! Beter wordt het niet!
    Czytaj więcej