• Day 1

Sicilija dan 1 - Trieste - Trapani

September 6, 2014 in Italy ⋅ ☀️ 26 °C

..koncno...prepotreben dopust je tukaj, koncno docakali....torbe so spakirane, upamo da Ryanair ne bo tezil s kilogrami :), fotoaparat je v nizkem startu....mi pa tudi....

Ponoci proti Trstu, iz Trsta proti Trapaniju....

....start ob 4 zjutraj, po klasicnem razpakiravanju na letaliscu, kjer smo imeli 8 kg prtljage prevec smo zreducirali oblacila, prispeli v Trapani, prevzeli avto, imamo rdec Fiat Panda, prispeli v nase dvodnevno domovanje v Trapaniju, odpicena soba, ampak lepo, cisto....

Eva ocitno ne bo spala, kinknila je samo 15 minut od letalisca do Trapanija, zdaj pa se bo pocasi treba spravit na prvo kopanje....morje imamo 30 m od tu kjer stanujemo....

...prvo kopanje in odhod,v mesto...siesta je zakon za njih, mi pa smo lacni nasli sicer fino picerijo, kjer so nas sprve olajsali za 40 eur za kosilo...ta bridka izkusnja nas je spravila v avto malo lutat, kjer je nasa mala popotnica koncno zaspala :) ...lutanje nam je prineslo soline, kjer smo nabirali sol, se nadihali,zraka v tej "veliki solni sobi" in se vrnili na plazo....se ena seansa kopanja in zvecer v center mesta na vecerni sprehod, sladoled, palacinko...utrujeni sedaj spat....