• Day 2

Sicilija dan 2 - Erice

September 7, 2014 in Italy ⋅ ☀️ 24 °C

...bon giorno....zbudimo se v lepo soncno jutro v nasem "vynil" domovanju v B&B Drepanum...preden se odpravimo na zajtrk se punce odpravijo na jutranje kopanje...plaza samo za nas tri, jutro, ki se prebuja in vzkliki veselja nase male popotnice...po zajtrku se spravimo v nas mali rdeci Fiat Panda in se odpeljemo do gondole, ki nas popelje v mesto Erice....(22 eur povratna karta za nas vse tri)

Erice je lustno malo mesto nad Trapanijem, 750 cca m nadmorske visine in ob vzponu z gondolo iz Trapanija se razprostira krasen panoramski razgled mesta Trapani...sprehodili smo se skozi stare kamnite ulice, nauzili prekrasnih razgledov iz vrha, kjer se vidi Tirensko morje, celoten Trapani in soline, ob jasnem vremenu bi se naj videlo celo do Marsale....poskusili smo tudi tradicionalne sicilijanske sladice....res imajo radi "cuker" in mandlje....

....prvi del dneva je tako minil in cas je za pocitek, popoldne pa spet kopanje in se zadnji obisk ulic Trapanija...jutri gremo proti Agrigentu....