• Day 1

San Marino...Rimini...

June 26, 2016 in Italy ⋅ ☀️ 29 °C

Buon giorno...dan začnemo ob 7...jutranje kopanje nam odpade, ker so čistili bazen, zato kar na zajtrk, ki začuda ni povsem klasično italijanski, saj smo dobili tudi šunko, sir, neke pite, jogurt, itd. Po zajtrku pa takoj na izlet v Republiko San Marino. Državo, ki baje ima več avtov kot prebivalcev. Po cca 25 km izven Riminija smo parkirali pred samim starim mestnim jedrom in se za 4 ure predali izgubljanju po simpatičnih ulicah San Marina. Obudil sem tudi par spominov iz maturantskega izleta, se spomnil, kje smo kupovali poceni pivo :) in po rahlem kosilu smo šli nazaj v Rimini. Ker je mala popotnica spala v avtu, sem še poskušal najti famozni hotel Lisi, kjer smo domovali na maturantskem izletu :), žal neuspešno. Očitno po 20+ letih več ne obstaja ali pa so mu menjali ime.
    Vrnili smo se v hotel, se kopali in potem sta punce šle malo same ven, ker je pa tokrat mene malo nekaj zvilo, malo boli grlo, malo hrbet...sem šel na sanacijo v sobo z Lekadoli in upam da bo ok. Večerja ob plaži in spat, jutri je pred nami skoraj 500 km do Barija.

Načeloma pa je takole, Rimini je tipičen primer instant turizma, tukaj je menda 760 hotelov, plaže so razdeljene po odsekih, ki se začnejo od 1 pa preko 90, kar skupaj pomeni praktično preko 12 km peščene plaže...je za videt, ampak ležalnik do ležalnika ni prava scena...zdaj prihajajo malo bolj prijazne in lepše destinacije...