• Day 3

Singapore zoo - Gardens by the bay...

August 10, 2019 in Singapore ⋅ ⛅ 29 °C

Kakšen dan ! Časovno razliko smo relativno dobro premagali, z eno manjšo krizico sredi noči. Zbudimo se ob 8 zjutraj in dan se je začel na zajtrku, v lokalnem “food courtu”, 30m stran. Vse vegeterijansko, ampak fino. Vzamemo vsega po malem, da probamo, domačini pa že kot opazujemo, za zajtrk po nudlih in čili preko. Nekaj kar moram jutri probat :).

Po zajtrku, 500m peš do metro postaje Aljunied, kupimo EZ link kartice, da se lahko mirno vozimo povsod in proti živalskem vrtu. Singapur sploh ni mali, saj pot traja skoraj uro in pol. Prva linija metroja, potem presedanje na drugo, potem pa še na bus, ki stoji točno pred Singapore zoo. Fino je, da smo karte kupili že doma in preskočimo čakalno vrsto in samo vstopimo. Kupili smo tudi karto za “vlakec”, kar pa ni bila tako dobra ideja, saj te navučejo, ampak je vse možno prehodit, na ta prevoz pa ljudje čakajo v vrstah, da pridejo na vrsto, skratka...ne bi bilo potrebno.

Singapore zooje baje eden izmed top 5 živalskih vrtov na svetu. In res je urejen v nulo, vse čisto, kadi se nikjer, začnemo seveda pri največji želji mle popotnice, beli tigri, ki še spijo in gremo naprej. Vidimo pavijane, slone, leoparda, leve (speče), žirafe, pelikane, zebre, nosoroge, šimpanze, celo vrsto reptilov, ptic, skratka, 4 - 5 ur mine hitro. In je kaj videti. Obljubljeno se na koncu še vrnemo k belim tigrom in vsaj eden je bil buden, otrok vesel, novi pliško beli tiger na poti domov.

Dan še nismo zaključili in z busom in metrojem se odpeljemo do Gardens by the bay. Krasen botanični vrt, z “umetnimi palmami”, prvo,se najemo v Satay by the bay, kar je praktično food court. Fino, samo malo pivo je 8 SGD, huh. Sprehodimo se med “umetnimi krošnjami” in ker se čutimo še dodatno navdahnjene, še oddelamo hotel, gremo na pijačo na vrh, na 57 nadstropje, 340 m cca nad tlemi in uživamo v Singapore slim cocktailu (odlično), Mojito (dobro, lepo močnega nardijo) in coca cola za malo popotnico.

Ura neusmiljeno teče in skozi ta vrhunski in fancy hotel, gremo na metro (mimo trgovin Rolex, Omega, itd...), ter se vrnemo do sobice. Na večerjo še tja, kjer smo bili včeraj...ljudje nas očitno niso pozabili, Eva je spet dobila sadje, preden sem se se usedel, sem od kelnarce že imel pivo na mizi, Azija pač...vedno simpatična in nepozabna izkušnja.

Po 22.000+ korakih, gremo spat. Jutri pa Universal tematski park in Sentosa otok....