• Day 32

Pondělí 5

July 23, 2018 in Andorra ⋅ ☀️ 23 °C

Počasí: slunečno, vedro

Dnes si Pavlíček zahrál nechtěně na toreadora. Po cestě jsme potkali stádo krav. Pavlík šel první z nás a najednou se k němu začaly ty krávy sbíhat a začaly na něj dorážet a pronásledovat ho. Byly tak metr od něho. Z krav se vyklubali mladí býci, kteří vypadali, že si chtějí změřit síly. Pavel je svými taktickými manévry, křikem a třeskotem hůlek udržel v bezpečné vzdálenosti.
    Jsme druhý den v Andoře a musím konstatovat, že si tady zřejmě myslí, že turista je kamzík, protože téměř všechny turistické cesty jsou děsně strmé.
    Na vrcholu Pic del Clot de Cavall jsme potkali podruhé za celou dobu Čechy, se kterými jsme chvíli pohovořili.
    Po dlouhé době jsme také narazili na otevřený bar a hned jsme toho využili. Pivo, káva a nanuky nám přišly k chuti. Do cílového městečka jsme dorazili v dobré náladě. Z rezervované refuge se vyklubal luxusní hotel (hotel Bringué).

8:20 - 18:00
    Trasa: Refugi de Coma Pedrosa (2260m) - Pic del Clot de Cavall (2587m) - El Serrat (1560m)