• Day 33

Úterý 5

July 24, 2018 in Andorra ⋅ 🌧 13 °C

Počasí: dopoledne slunečno, až vedro, později zataženo, bouřka, malé kroupy a pak se opět vyjasnilo

Dnes jsme se krásně a dlouze vyspali, protože snídaně byla až od 8:00. A byla nejpestřejší, jakou jsme dosud měli. Z městečka jsme stoupali lesem a pak po štěrkové cestě k chatě s obsluhou, ve které by se také dalo spát (Refugi de Sorteny). Pokračovali jsme dalším lesem a postupně se dostali na hřeben. Cesta byla celkem jednoduchá, ale přibližovali jsme se k černým mrakům. V dáli dost hřmělo. Najednou uhodil blesk do skály proti nám. Naštěstí pršelo jen lehce, ani jsme nepromokli. Dorazili jsme do boudy, jež se skládala ze dvou částí. Ta lepší, dříve sloužící ovčákům, byla obsazená. Druhá, bývalý chlívek, byla volná. V té jsme se usadili my. Na plácku pod boudou jsou postaveny stany. Děti tu mají tábor. Později jsme zjistili, že vedle nás je usazené vedení tábora.

10:30 - 18:00
    Trasa: El Serrat (1560m) - sedlo Collada dels Meners (2713m) - Cabana Coms de Jan (2220m)