• Day 40

Úterý 6

July 31, 2018 in France ⋅ ⛅ 20 °C

Počasí: polojasno, k večeru drobný déšť

Na dnešek byla špatná předpověď, ale naštěstí se nevyplnila. Čekala nás dlouhá etapa s výstupem na vrchol Canigou (2784m) - nejvyšší horu katalánských Pyrenejí. Stoupání nebylo náročné, až na samotný vrchol, kdy se lezlo po skále pomocí rukou a bez jištění. Jeden kluk tam vynesl klarinet a hrál do širého okolí. Sestup druhou stranou vrcholu byl o hodně snazší, na každém rohu byl kůl s aktuální nadmořskou výškou. Šli jsme kolem chaty Cortalets, kde se zpravidla nocuje a dá se zde koupit jídlo a pití, což nebývá po cestě obvyklé. Pavlík dal pivo a všichni jídlo z pikniku a vyrazili jsme dál. Byli jsme totiž teprve v půlce. Nemohli jsme se dočkat konce, strašně nás bolely nohy a navíc nám Vítek utekl a my nevěděli, jestli se neztratil. Spali jsme v chatě u silnice, měli tu dokonce i zmrzlinu, ale protože jsme přišli chvíli před večeří, nestihla jsem si ji dát.

7:30 - 17:30
    Trasa: Refuge de Mariailles (1710m) - vrchol Canigou (2784m) - Refuge Mines de Batére (1500m)