• Day 41

Středa 6

August 1, 2018 in France ⋅ ⛅ 28 °C

Počasí: slunečno, vedro

Ráno jsme klesali chvíli po silnici a pak lesem do městečka, kde jsme se posilnili v jediném otevřeném baru pivem, zmrzlinou a kávičkou. Objevili jsme i Spar a už jsme si představovali, co všechno si koupíme. Bohužel byl zavřený. Z města se stoupalo těžce. Náladu nám zlepšily ostružiny. Byl to dočista ostružinový ráj. Naštěstí teprve dozrávají, tak nás tolik nezdržely. Celkově nebyla cesta už tak zajímavá, protože jsme šli traverzem lesem a nic jsme neviděli. Chata, ve které jsme spali, byla jakási ekochata, ale kromě bio piva a bio jogurtu byla normální :-) Večer u stolu jsme se sešli se samými Francouzi. Měli o nás zájem a byli zábavní. Až do chvíle, kdy se Pavlík zeptal, co je to za závod, jehož účastníky potkáváme. Vyplynulo z toho, že se jedná o zakázaný závod a mezi Francouzi se strhla diskuse, jestli je to dobře nebo špatně a už se o nás nezajímali. Spát jsme šli brzy. Chceme totiž brzy vstávat a vyhnout se vedru.

8:20 - 17:15
    Trasa: Refuge de Batére (1500m) - městečko Arles sur Tech (282m) - sedlo Col de Paracolls (902m) - Ecogite Moulin de la Palette (661m)