Satellite
Show on map
  • Tenerifský Maternhorn

    April 28, 2019 in Spain ⋅ 🌬 16 °C

    Budíček v 7.30, dlouho jsme snídali a dohadovali, kam pojedeme. Kluci sháněli půjčovnu boardů, potíž byla, že je neděle. Vybrali tu ve vedlejším městě Hidalho. Víťa si vzal i instruktora. Kluci měli program na celý den - surfovali. Dnes jsme s Pavlíkem potřebovali odpočinkový výlet, protože nás bolely nohy, hlavně mě. Bolely mě úplně celý stehna. Navic se mi ke stehnům přidalo podkoleno, a tak jsem musela kulhat, protože tak to bolelo nejméně. Dojeli jsme autem do Las Carboneras a odtud pěšky do Taborna. Tady jsme si udělali krátkou zastávku na víno (dostali jsme k němu i buráky) a pak pokračovali kolem Roque de Taborno, který je nazýván Maternhornem Tenerife. Cestou byly krásné výhledy na oceán a útesy. Škoda, že byly trochu mraky. Zpět jsme šli stejnou cestou. Chtěli jsme poobědvat ve stejné restauraci, ale byla plná. Naštěstí fungoval malý krámek, který sloužil i jako hospůdka pro místní. Dali jsme si víno, nanuka a domácí podivnou buchtu.
    Na zpáteční cestě jsme chtěli vyzvednout kluky, ale nechtěli. Sešli jsme se doma, odpočinuli si a v 19.00 vyrazili opět na surf. Já s Pavlíkem jsme se jeli podívat. Vydrželi do 21.00. pak ještě vrátit surf a hurá domů uvařit večeři. Měli jsme netradiční jídlo - kuřecí nudličky na grilovacím koření a čočku na oregánu.

    11.40 - 16.00
    ?km
    převýšení?
    Read more