• Day 1

cesta Praha - Hallstatt

July 2, 2022 in Czech Republic ⋅ ☀️ 16 °C

Praha - Domažlice - Folmava- Hallstat

Vyrazili jsme v 11.30, jen o půl hodiny později oproti plánu., což je úspěch. S Adamem jsme měli sraz až na místě.
    Anča nás vedla vyhlídkovou trasou téměř mimo dálnice, ale asi byla kratší.
    Když jsme dorazili do Hallsttatu, jeli jsme nejdřív okouknout parkoviště u lanovky, jestli se tam bude dát stát přes noc na víc dnů. Vypadalo to dobře. Pak jsme jeli do kempu v Obertraunu. Měli volno, ale děsně jim trvalo odbavení, nechtěli, abychom hned zaplatili, prý později. Později, po vystátí nové fronty nám stařík řekl, že zaplatit nemůžeme, až zítra. Chvíli jsme se dohadovali, až přišla jiná paní, mladší, a zaplatit šlo.
    Stany jsme měli vedle party motorkářů, hodně bujarých a hlučných.
    Na večeři jsme jeli autem fo Hallsttatu. Pěkné, malebné městečko, idylka u jezera, gyros a zmrzlina výborná.
    Zpět do kempu nás zastavila zamčená závora. Když jsme se šli zeptat do recepce, měli taky zavřeno, ale ještě tam byli. Přes sklo gestikulivali, že závoru neotevřou. Později se ukázalo, že to bylo dobře.