• Day 2

Hallstatt - Wiesberghaus

July 3, 2022 in Austria ⋅ ⛅ 21 °C

Busem Obertaun - Hallstatt
    Pěšky: Hallstatt - Wiesberghaus 1884 m
    11 km
    9.40 - 1.6.30
    stoupání 1570 m
    klesání 200 m

Ráno jsme vstali dřív, než jsme chtěli. Vzbudili nás motorkáři, kteří byli čilí jak rybičky už od 6 a dost hlučeli.
    Ráno jsme ocenili, že nemáme aura v kempu. Odjížděli jsme před 8, a to byla ještě zavřená závora.
    Rychle jsme posnídali, sbalili stany a odjeli k lanovce Krippensteinbahn. Na parkovišti se Adam začal balit. Včera jsme si špatně přečetli jízdní řád a byli jsme tu o hodinu dřív, Adam se aspoň v klidu dobalil.
    Bus jel včas. Přesunuli jsme se do Hallsttatu a vyrazili už po svých.
    Stoupali jsme podél řeky, viděli jsme krásné vodopády, zprvu cesta společná s bikery (MTB). Les vypadal jak v pohádce, mechem obalené kameny a skály. Údolí bylo čím dál užší. Stoupalo se celkem prudce, bylo vedro.
    Ba chatu jsme dorazili v 16.30, dali si pivko, Víťa podmáslí a čekali jsme na večeři.
    Sprcha byla s výhledem, tj. venku za dřevěnou plentou byla hadice na konci se sprchovátkem, napojena na velký barel, voda studená.
    K večeři byla polévka s frigátovými nudlemi, zeleninový salát s bramborovým salátem, uzené (tlusté), opečené brambory, zelí (hnusné) a křenový dresing, dezert - palačinky se zmrzlinou.
    Nad chatou je takový pidikopeček, že kterého jsme pozorovali západ slunce.
    Spát jsme šli kolem 22.00.