• Day 4

Adamekhutte - Simony hutte

July 5, 2022 in Austria ⋅ 🌧 8 °C

6,7 km
    Stoupání 573 m
    Klesání 579 m
    9.00 (10.30) - 14.00

Brzy ráno opět pršelo. Vstali jsme před 7 a to už nepršelo, ale byla hustá mlha.
    Snídaně byla o něco chudší než včera, ale i tak jsme se pěkně našťouchli. Každý dostal talíř se salámem, sýrem, marmeládou a máslem, pak volně müsli, jogurt, mléko, med, kakaová buchtička.
    PJ vyrazili za drobného deště v 9.00, kluci až v 10.30 za většího deště a cestou nás dohnali.
    Dneska byla krátká a méně náročná trasa. Po cestě jsme několikrát zmokli a zase uschli.
    Do chaty jsme dorazili ve 14.00.
    Měli jsme ambice, že po pivu a čaji půjdeme na procházku. Ale ochladilo se a začalo znovu pršet, tak jsme s P jen obešli chalupu, došli se podívat do kapličky, která byla vedle chaty a šli znovu do tepla.
    Čekání na večeři jsme si krátili kartami prší a dudákem.
    K večeři byla asi kedlubnová polévka, bramborovo-zeleninové karbanátky, smetanový dresing, červená řepa, dezert tvarohový krém s čokoládovou polevou.