• Day 6

Lanovka Krippenbahn - návrat

July 7, 2022 in Austria ⋅ ☁️ 8 °C

Simony - nejkratší cestou k lanovce Krippenbahn - Obertraun

6,2 km
    Stoupání 68 m
    Klesání 489 m
    9.00 - 12.30

Vstali jsme v 7.00, snídaně od 7 30.
    Byla maková bábovka, marmeládová roláda a standard.
    Chatu jsme opustili v 9.00. Bylo zataženo, foukal studený vítr, ale nepršelo. Cesta vedla kolem jezer a pak klečí houpavě nahoru dolů. Lanovka jezdila každých 15 minut, koupili jsme si lístky a kupodivu byly levnější, než co psali na internetu. Tam se vůbec nedala koupit jednosměrná jízdenka.
    Čekaly nás dvě mezistanice, u jedné byla atrakce vyhlídka "pět prstů ". Začalo ale pršet, tak jsme se na vyhlídku vykašlali a jeli hned dolů. Auta jsme našli v pořádku.
    Plán byl stavit se v Hallstattu na zmrzlinu a pak v Traunsee (Steckerlfischhe) na rybu. Kvůli dešti jsme zmrzlinu vynechali. V rybárně si kluci dali sivena nebo pstruha, J klobásu s hranolkama. Byla dost zima, tak ještě čaj a nanuka.
    Cesta autem docela upalovala kromě okolí Linze, kde byla zácpa. Posádky byly PJ a AV. Domů jsme dorazili kolem 19.30. Adam se cestou nechal vysadit rovnou v hospodě na párty a domů přišel až v 5 ráno. No, klasika.
    Dovolená se zdařila, žádné úrazy, jen malé ztráty - Vítek nechal na Adamekhutte olympijské pantofle a J ztratila sluneční brýle, asi na lanovce.