• Day 1

cesta

October 6, 2022 in Czech Republic ⋅ ⛅ 13 °C

Praha - Mallorca - Porto

Z domu jsme vyrazili ve 14 h, plánovaný odlet byl v 18.05, skutečný 18.35, čekali jsme na opozdilce.. Měli jsme strach, že nestihneme navazující spoj. Obava byla zbytečná, letadlo z Mallorcy mělo zpoždění 1,5 h. Čekání jsme si zkrátili zmrzlinkou (J) a bagetou (P). Po příletu do Porta to teprve začalo. Od Honzy jsme věděli, jak si koupit lístek na metro, ale ukázalo se, že to není tak jednoduché. Přepnutí do angličtiny jsme našli až po 5. pokusu, což zapříčinilo, že nám ujelo poslední metro (to, že jsem mezitím musela na WC, nemělo vliv :-)). To, že už nic nejede, jsme se dověděli náhodou, když jsem se šla zeptat nějakého údržbáře, jestli jsme na správné koleji. Poslal nás na jiné stanoviště na bus, který jel asi za půl hodiny. A opravdu jel a opravdu nás dovezl blízko hotelu. Ubytovali jsme se asi ve 3 ráno. Spát nám nedala skupinka mladíků v mnišských hábitech, kteří asi hodinu zpívali trojhlasně nějaké dívčině do okna, hráli na kytaru, flétnu a dokonce i na bicí. Bylo to pěkně, akorát jsme se vůbec nevyspali.Read more